應正亮﹕沈校長忽然打仔 中大自保

12/09/2015

    「中港大戰」嘅餘波,喺傳媒層面雖然已經告一段落,但在政經圈子中,仍然係熱鬧話題。近期最多人談論嘅,當然就係中大校長沈祖堯批評學生睇直播時噓國歌。其實中大生當晚噓國歌無乜人有留意到,沈校長要咁高調出招教仔,做法並不尋常,事件背後,原來又係同梁特一班人有關。
    近日茶餘飯後,唔少人都講起沈校長批評學生嘅網誌,沈祖堯平日咁重視「好人校長」形象,無理由會讓自己捲入呢類風波。有愛國圈子老友報料話,沈祖堯今次原來係買梁特怕,先至會近乎被迫寫篇惹火網誌。中大在「中港大戰」當晚,校園直播賽事,賽前奏國歌時,一班「不嗅米氣」的同學仔發出噓聲。成件事其實無乜人留意到,只得一篇即時新聞報道,但竟然都被梁特圈子的人睇中,成為佢教訓中大的「有力工具」。
    據聞,梁特聲稱事關重大,事後立即向人氣校長沈祖堯問罪,又在建制圈子中高調批評,順便踩多沈祖堯兩腳。沈祖堯見對方來勢洶洶,又豈敢造次?拿拿聲寫篇網誌當「沙冧」交貨。中大學生跟舊生見到校長「跪低」,好自然會失望,但若果大家從大局睇,校長捱一棍做一次醜人,點計都好過被有心人上綱上線,大做文章搞批鬥。
    本地各大學「肯肯定」都係梁特的目標,港大不在講,科大早已經淪陷,校董會主席自從上任主席張建東病逝後,科大上下原本預計會由副主席、唐英年堂弟唐裕年(Martin Tang)接手,但今年3月突然間空降「梁粉」廖長城,聽聞連唐裕年本人都好意外。梁特下一步要針對中大,沈祖堯同一班中大高層點會唔知?
    見梁特等人對學生噓國歌窮追猛打,佢哋又點會估唔到對方嘅意圖?校長厚住臉皮打仔,都係唔想學校步港大後塵,政治鬥爭殺入校園,確實情何以堪﹗

沒有留言: